NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة كرهت نفسي

A

Anonymous (a317)

ضيف
انا متجوز من ٥ سنين الصراحه الأفلام مأثره عليا انا تقريبا بحب كل حاجه وعكسها يعني احب ابقي مسيطر وفي نفس الوقت ابقي خاضع مليش في الخشن نهائي بس احب ان اتبعبص وانا بنيك وعندي جنون عشق الطيز بحب طعمها وريحتها ولحسها مش عايز أطول بس في حاجات كتير تانيه وطبعا مراتي ملهاش في كل ده نهائي انا تعبت من نفسي ومش لاقي حل خصوصا اني بعشق مراتي وواخد عهد علي نفسي مخونش

ملحوظه جربت حاجات قبل متجوز من اللي بقول عليها

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: المش مهندس، قرمووط الطيظ و efas
اقعد معاها واتكلموا في الحتة دي, قولها انك نفسك تعمل معاها واحد واتنين وتلاتة واقنعها بمداخلها, متجيبهاش من ناحية انك هتبص برة لو موافقتش عشان ممكن تكبر الموضوع وتشك فيك.
وبلاش الاحسن تقولها علي اي فيتش ليك هيقلل من رجولتك قدامها (تلعبلك فطيزك لامؤخذة)

انا متجوز من ٥ سنين الصراحه الأفلام مأثره عليا انا تقريبا بحب كل حاجه وعكسها يعني احب ابقي مسيطر وفي نفس الوقت ابقي خاضع مليش في الخشن نهائي بس احب ان اتبعبص وانا بنيك وعندي جنون عشق الطيز بحب طعمها وريحتها ولحسها مش عايز أطول بس في حاجات كتير تانيه وطبعا مراتي ملهاش في كل ده نهائي انا تعبت من نفسي ومش لاقي حل خصوصا اني بعشق مراتي وواخد عهد علي نفسي مخونش

بص حضرتك الى انا فهمتو من كلامك انك مش بتحب الطيز والخضوع وعاوز حل صح؟
لو دول يبق تبطل الافلام اول حاجه ثانيا ودى الاصعب انك طول ما هتشوف فتحه الشرج والطيز بتوع زوجتك هتفكر تانى وترجع نفسك تجرب الجنس الشرجى فا حاول متبصش ابدا ابدا على طيزها او تلسمها دا هيساعدك وانك تحاول تحب الرومانسيه يعنى العلاقه الهاديه فاهم انت وان دقرت معاك وتعبت وانك عاوز تنيك طيز انا بحذرك اهو اوعى اوعى اوعى تنيك وحده غير مراتك عشان الامراض الى بره مرلتك امان ليك محدش بيلمسها غيرك فا امان انما بره ايدز وفيروسات كتيير وهتتفشخ حرفيا فا جرب الرومانسيه والهداوه ومتفكرش او تلمس او تشوف طيزها او شرجها ولو دقرت معاااك قوى خلاص بلاش تجبرها على حاجه هى مش عاوزاها اقنعها بكل هدوء وحاول تجرب الرومانسيه فالعلاقه دا هيساعدك تنسى كل الى اانا قلتو

امتنع عن اي نوع من انواع البورنو و انت مخك يرجع عادي!
انا اتاثرت ايضا لفترة و صرت احب خيال الشتيمة و المواقف الهارد!
بطلت بورن و قصص و تعارف شات و غيرو و غيرو! وًالان ما بيثيروش في اي حاجة و مش بحب هيك اساسا!
انت افتح الموضوع مع مراتك عادي قللها انك متاثر بالبورن! و انك محتاجها تساعدك تبطل!

اتكلم مع مراتك بالراحه واحسن وقت للكلام وانتم هايجين اما قبل الممارسه او فى أثناءها مش بعد ما تخلصوا
ما دامت بتتفرج على افلام اكيد المفروض تكونوا بتعملوا بلو جوب مع بعض وهو ده اللى بيسخن ويخلى الست لو لمهاش فى اى حاجه هتقدر تتعلمها وتعملوها سوا
الموضوع مش صعب زى ما انت متخيل المهم واحده واحده مش كله مره واحده

حب ولد يعمل معاك كل ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

صارحها و كمان ف العلاقة سخنها و اتخيلوا كل الحاجات اللي عاوز تعملها و احضروا بورنو سوا و من وقت للتاني كلمها ف المواضيع الجنسية بلا هدف
بس كدا دا وحدة وحدة مش ع طول عشان متتخضش منك

• عجبني
التفاعلات: قرمووط الطيظ
كلمنى خاص

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: قرمووط الطيظ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%